maandag 19 september 2016

Video| journal with me | nature journal page blackberries


Al geruime tijd wil ik filmpjes opnemen wanneer ik teken. Maar ja, er was altijd wel een maar ja. Eerst was de camera er niet zo geschikt voor en kocht ik een nieuwe. En toen wist ik niet precies hoe het allemaal technisch moest. Hoe krijg ik de camera nou mooi recht boven mijn tekengebied? En hoe moet ik dat bewerken? Welke software? En kan ik het allemaal wel?
Nou ja, een hoop mitsen en maren.
En zoals altijd, moest ik het gewoon doen, want al doende leert men. Ik ben erg tevreden over het resultaat voor zo'n eerste keer ever. De volgende keer ga ik wat meer inzoomen, maar he...ik heb wat geleerd.

Ik teken hier in mijn Midori traveler's notebook met pen en potlood. Het is echt een nature journal page geworden, alles gaat over bramen uit de tuin.

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en willen abonneren op mijn kanaal, want er komt zeker nog meer. Ik heb de smaak te pakken. Oh ja en blauwe duimpjes daar op youtube zijn natuurlijk ook heel erg tof!

Fijne dag, xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten